Menu

Tel797 586 310

Kontakt: 797 586 310

Darmowa dostawa od 300 zł

Darmowe zwroty do 30 dni

Polskie rzemiosło od 1992

FAQ

FAQ

 

1. W jaki sposób mogę dokonać zakupu w Blue Topaz?

Zakupy w naszym sklepie możesz dokonać na dwa sposoby: zakładając konto na stronie lub bez rejestracji konta, lecz zachęcamy do jego założenia. Zakupu dokonujemy, klikając przycisk „dodaj do koszyka”. Następnie przechodzimy do naszego koszyka, klikając ikonę w górnym, prawym rogu strony, po czym wybieramy formę wysyłki jak i płatności. Po zaakceptowaniu zawartości koszyka jak i wybraniu odpowiednich form płatności oraz dostawy przechodzimy do podsumowania. Na koniec wyświetli się prosty formularz z danymi niezbędnymi do nadania przesyłki. Po wprowadzeniu danych potwierdzamy je i zamówienie zostaje przekazane do realizacji.

 

2. Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony wyrób?

W przypadku zwrotu przysługuje 30-dniowy termin na odesłanie lub wymianę zakupionego towaru. Biżuterię możesz zwrócić bez podania przyczyny zwrotu. W tym celu skorzystaj z naszego formularza zwrotu dostępnym w panelu klienta zwrot produktu Wymiana towaru odbywa się na podobnej zasadzie. Nadaj zwrot niechcianego produktu i zamów nowy. Po wykonaniu tych czynności oraz opłaceniu nowego zamówienia zostanie zwrócona ewentualna różnica w cenie produktów. Jeśli nowe zamówienie kosztowało więcej niż poprzednie, najpierw skontaktuj się z nami, zgłaszając chęć wymiany, abyśmy mogli pomniejszyć kwotę wybranego produktu o kwotę wcześniejszego zamówienia. Więcej szczegółów znajdziesz w tym miejscu Zwrot i reklamacja

 

3. Czy istnieje możliwość naprawy wyrobu w przypadku jego uszkodzenia?

Tak. W przypadku uszkodzeń zakupionych u nas produktów powstałych z winy klienta usługa odbywa się na koszt zamawiającego, wraz z kosztami przesyłki. Zgłoś problem mailowo lub telefonicznie i prześlij do nas wyrób wymagający naprawy, a my zajmiemy się resztą. Jeśli wyrób posiada wady i uległ uszkodzeniu z naszej winy - usługa jego naprawy odbywa się bezpłatnie. W przypadku takiej sytuacji niezwłocznie zgłoś ją w terminie do 30 dni od otrzymania towaru.

 

4. Czy jest możliwość grawerowania?

Tak. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z usługi grawerowania w Blue Topaz. Grawerowanie biżuterii to rodzaj personalizacji, który wykonywany jest na pierścionkach, medalikach, bransoletkach i innych wyrobach jubilerskich. Grawer to doskonały pomysł na niezapomniany prezent i ponadczasową pamiątkę. Wybierz treść, którą chcesz wygrawerować, zastanów się nad rodzajem czcionki i przekaż element biżuterii do naszego salonu osobiście lub wysyłkowo. Po wykonaniu grawera odeślemy wyrób na wskazany adres lub zaprosimy do odbioru.

 

5. Jak dobrać właściwy rozmiar pierścionka lub obrączki?

Dobranie odpowiedniego rozmiaru pierścionka to najistotniejsza kwestia po wyborze jego formy. Jeżeli nie znasz swojego rozmiaru, zawsze możesz skorzystać z bezpłatnej usługi mierzenia palca u lokalnego jubilera, po czym zamówić odpowiedni pierścionek na naszej stronie. Rozmiar możesz również zmierzyć domowymi sposobami takimi jak mierzenie obwodu palca. Posiadając wymiary, takie jak średnica i obwód palca, możesz je również wprowadzić do naszego kalkulatora, który dokładnie określi odpowiadający tym wymiarom rozmiar pierścionka. Poznaj lepiej domowe sposoby i dowiedz się jak dobrać rozmiar pierścionka domowymi sposobami tutaj: Rozmiar pierścionka.

 

6. Czy istnieje możliwość zamówienia biżuterii według własnego pomysłu?

Oczywiście, istnieje taka możliwość. Biżuteria według własnego pomysłu to świetna pamiątka i pomysł na oryginalny prezent. Jeżeli wymarzyłeś sobie własny projekt, napisz do nas poprzez formularz kontaktowy i opisz swoje potrzeby. Skontaktujemy się z Tobą w celu dopytania o szczegóły i omówienia sposobu i czasu realizacji zamówienia. Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby stworzyć biżuterię według Twojego projektu. Posiadamy wiedzę, umiejętności oraz odpowiednie narzędzia pozwalające sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom.

 

7. Czy może zdarzyć się, że pierścionek lub inny wyrób wygląda inaczej na zdjęciu niż w rzeczywistości?

Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia odzwierciedlały faktyczny wygląd oferowanych przez nas produktów. Należy pamiętać, że dużo zależy od ustawień kolorów ekranu oraz kąta padania światła, które mogą mieć wpływ na rzeczywisty odbiór barw produktu na zdjęciu. Jeżeli jednak zakupiony wyrób nie będzie spełniał Twoich oczekiwań, pamiętaj, że masz możliwość odesłania go bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od zakupu i otrzymania zwrotu pieniędzy lub wybrania innego produktu w tej, lub innej cenie. Zakupy w Blue Topaz są pewne i w pełni bezpieczne.

 

8. Podoba mi się pierścionek, czy możecie zrobić do niego kolczyki lub zawieszkę ?

Jeśli spodobał Ci się produkt dostępny w naszej ofercie, a nie znajdujesz do nich dodatków, aby skompletować całość – napisz do nas, a z chęcią podejmiemy się jego wykonania. Może zdarzyć się wyrób, do którego stworzenie dodatków identycznych jak wybrany model może być utrudnione, jednak z pewnością znajdziemy odpowiednią alternatywę, żeby zrealizować zamówienie odpowiadające wymaganiom. Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo, bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego na naszej stronie.

 

9. Czy do pierścionka jest dołączony certyfikat ?

Certyfikaty dołączamy do biżuterii z kamieniami naturalnymi. Biżuteria bez kamieni jak i z kamieniami syntetycznymi nie posiada certyfikatu. Diamenty od wielkości 0,3ct posiadają międzynarodowe certyfikaty (GIA, HRD Antwerp, IGI). Inne kamienie szlachetne też posiadają międzynarodowe certyfikaty, lecz nie wszystkie. Wystawiamy wtedy nasz certyfikat autentyczności.

 

10. Co gdy rozmiar pierścionka okaże się niewłaściwy?

Gdy rozmiar pierścionka nie pasuje, napisz do nas, korzystając z formularza kontaktowego. Zawsze możemy dostosować rozmiar bezpłatnie, proponując produkt o odpowiednim rozmiarze lub poprzez przerozmiarowanie. Klient ponosi jedynie koszty wysyłki. Pamiętaj również, że istnieje możliwość zwrotu lub wymiany na inny produkt do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. Jeżeli masz dodatkowe pytania – skontaktuj się z nami.


Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ